Skip navigation

Evo i jednog posta na Hrvatskom, konačno!

101.gifPrije nekoliko dana, tijekom svog kratkog boravka u Hrvatskoj, posjetio me naš dragi prijatelj i bloger baća Iva, kojem ovim putem još jednom želim zahvaliti što je našao vremena za ovo druženje. Što napisati? , pa mislim da smo proveli nekoliko ugodnih sati u razglabanju o raznim temama, počevši od loše poljoprivredne politike i životnog standarda na selu do nekih sasvim drugih svakodnevnih…………. Fotografije sa ovog druženja nećete moći vidjeti u ovom postu, zahvaljujući mom poznavanju digitalne foto tehnike, ali bit će prilike i za to. Nadam se da će nam u nekom budućem druženju moći pridružiti, Paor i franc, koji su stjecajem okolnosti imali druge obaveze, ali i svi drugi blogeri koje poznajemo osobno ili putem weba. Sve u svemu, jako ugodno provedenih par sati daleko od politike, problema i poslova.

A sada, pošto je sezona važih radova na selu, idem i ja za poslom!

4 Comments

  1. Tako je moraš zaraditi za kruh.Ovo ti je dobro što si počeo pisati na hrvatskom, jer ima puno ljudi koji ne znaju strane jezike.Samo tako!

  2. Hvala i tebi na lijep’om druženjeu. Puno te pozdravljamo Paor i ja!

  3. Žao mi je ali još su mi i neki nepoznati Zlotvori polupali staklo na autu, tako da stvarno nije bilo za uteći u Slavoniju…žao mi je stvarno…pozdrav prijatelju…

  4. dobro je to kad se može opustiti u razgovoru a da nema politike i problema .”SELJAČKI ŽIVOT JE LIJEP”,al ja bi rekao samo u pijesmi
    pozdrav od marijana


Odgovori

