Skip navigation

Danas ne želim komentirati lik i djelo mog “omiljenog resornog ministra”, kako je Franc napisao. I on treba imati malo mira, pa neka poćiva u miru.

Ovaj tekst koji možete pročitati ili ne, zorno prikazuje tko vodi našu državu. Sve sam kopirao sa pollitika. com, a to je sajt koji treba pratiti zato jer ima jako puno dobrih tekstova koje pišu naši blogeri. Dalje neću pisati jer riječi i slika govore sami za sebe, pa ljudi upitajmo se tko to kreira našu sudbinu!

Ivica Kirin je nepresušni izvor zabave i zanimacije. Naš najmlađi ministar policije prošloga je tjedna gostovao u Otvorenom i taj njegov nastup sasvim sigurno će ući u anale hrvatske radio televizije. “Sukus” odabranih bisera možete vidjeti u ovom kratkom video isječku:

2 Comments

  1. Hahaha ovo je dobro, a što se može, kad smo sami birali…pa svatko im,a prava birati i biti biran u demokraciji…a samo bih ti dao malu repliku, ja sam naime izjavio tvoj omiljeni…resorni ministar….hihihi…pozdrav dragi prijatelju, osvježio si mi ovim filmom većer…

  2. Dragi prijatelju, ovo ti je super! Baš ti hvala. Malo smijeha nakon ovoga tužnoga dana, dobro dođe. Kako si mi ti? Ja sam opet par dana bio u Zagrebu, sreo se s Francom. Bilo je lijepo.
    Tebe lijepo i puno pozdravljam i želim lijepu nedjelju!


Odgovori

