Skip navigation

Nakon nekoliko dana “teškog posla”, tj. svinjokolja želio bih iskoristiti priliku i javno zahvaliti mom dragom Prijatelu baći Ivi jer mi je poslao svoju novu knjigu. Mislim da sada nije potrebno kopirati cijelu pjesmu, ali jedna strofa mi je jako draga:

Rasip’o sam dukate
i šakom i kapom,
rasip’o sam srce,dušu
prid tamburom plak’o

Ivan Šarić-Baća rođen je 1946.godine u Štitaru u Slavoniji, gdje je završio osmogodišnju školu. Gimnaziju je pohađao u Županji. 1971.g. napušta Hrvatsku i odlazi u Njemačku, gdje od 1972. do 1976. godine studira teologiju. Od 1974. radi kod Njemačkog Karitasa kao socijalni radnik za naše gastarbajtere. Od 1982. do 1986. godine studira socijalni rad. Dodatak imenu “BAĆA” uzeo je od svog pokojnog oca, kojeg su svi u Štitaru tako zvali, a na kojeg je tako ponosan. Na ovim stranicama pokazujem neke njegove radove u kojima on iskazuje neizmjernu ljubav za rodnim krajem i gdje nama mlađim daje poučak o jednom vremenu, jednoj zemlji i jednim ljudima.

 

3 Comments

  1. hej prijatel, ti si jučer vozio, a danas pjevaš…nego, samo se ti šali sa suknjicama, brzo ćeš dospjet’ u naš klub

  2. Hvala ti na pozivu. Ja dolazim ako sve bude kako treba u subotu na svinjokolju kod Punice. Bit će i tamo svega od…..do…onako po starinski…od đigera do kulina…i večere…jedino što me može spriječiti je to da slučajno dobijem kaki pos’o…e ondak nebi doš’o prvi put u 22 godine…odkada sam zet Pavlovački…budi mi pozdravljen,a za kraj, pogledaj Baćinu pjesmu ”tamburaški život”…ta mi je dobro sjela…

  3. Dragi moj prijatelju, hvala ti, premda takovu zahvalu ipak nisam zaslužio.Drago mi je da si se raspjevo. Ta ti si pravi naš Slavonac, a kaki je Slavonac koji ne pjeva i to možda najviše o suknjicama. Pokušavam nagovoriti Paora da te posjetimo. Možda mi to uskoro uspije. Javiti ću ti je. Još ti jednom hvala i srdačan pozdrav!


Odgovori

