Skip navigation

I ja sam se, kao neki prije mene, ponadao da će me meme groznica zaobići. Dakle, popularni meme «5 stvari koje niste znali o meni i 5 web aplikacija koje su mi promijenile život” podijeliću sa svima, a to mogu zahvaliti Radical element-u koji me je zadužio za to sa ostalih četiri sretnika.

1. Premlad sam da bih znao neke stvari koje znaju stariji ljudi

2. Pokušavam se baviti uzgojem životinja

3. Volim sve što vole mladi


4. Pogledajte, ali…………( ja ovo ne bi otvorio)

Ovo je istina, ali zbilja istina, potpisujem pod krivičnom I materijalnom odgovornošću

P.S. Mislim da nemam što pametno napisati o sebi, jer sve ste mogli naslutiti iz mojih postova koji su ( da otkrijem, 5. stvar, manje više, copy-paste)

A dobitnici su i oni kojima se prosljeđuje ova obaveza i čast su ( prema glasovima mnogobrojnog žirija):
Paorihearu.jpg

Baća Iva

Mračni blog

Marijan

Rib@rnica

 

 

One Comment

  1. ja sam već bio u meme krugu, dapače, u vrlo konkretnom sam bio prije nekoliko tjedana


Odgovori

