Skip navigation

Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva sa današnjim je danom izvršilo veliki dio isplata godišnjih plaćanja u stočarstvu.
Vlasnicima stoke isplaćeni su sljedeći iznosi:
– za mliječne krave 41 mil.kn
– sustav “krava-tele” 8 mil.kn
– krave dojilje 31 mil.kn
– rasplodne krmače 7 mil.kn
– matične krmače 3,8 mil.kn
– prvopraskinje 1 mil.kn
– rasplodne kokoši i pure 8 mil.kn
što je ukupno nešto manje od 100 mil.kn.

Početkom svibnja započeti će isplata ostalih kategorija u stočarstvu i to:
– uzgojno valjane krave 83 mil.kn
– prvotelke 9 mil.kn
– rasplodne ovce i koze 57 mil.kn
– uzgojno valjane ovce i koze 4 mil.kn
– pčelinje zajednice 13 mil.kn
– poticaj za med 4,3 mil.kn
što je ukupno nešto više od 170 mil.kn.

4 Comments

  1. oho, uljepšo’ si mi ovaj teški dan, fala drugane

  2. Neznam što to znaći, ali kad Paor čestita onda mora da je dobro…pozdravljam …

  3. Ja se pridružujem Francu. Neznam ni ja što to znači, ali kad je moj drug vesel onda sam vesel i ja. Puno te, prijatelju dragi, pozdravljam i želim ti lijep vikend!

  4. dragi moj kolega fala bogu da su se sjetili da i mi na selu trebamo živit ,dobro da su se uopće sjetili al dobro malo če mo oživiti, proljetna sijetva nas puno košta a sad i ova suša nemože seljak bez problema ,(inati se slavonijo)al neznam dokad.pozdrav prijatelju


Odgovori

