Skip navigation

Sve više građana na policama dućana traži jeftinije proizvode, a često to budu upravo zaštitne robne marke trgovine u kojoj kupuju, a prodaja takvih proizvoda porasla je na 11,7%.

Potrošnja privatnih robnih marki u hrvatskim kućanstvima porasla je s 10,1 posto u razdoblju od siječnja do listopada 2007. na 11,7 posto u istom razdoblju prošle godine, podaci su agencije za istraživanje tržišta GfK.

Istraživanje pod nazivom “Panel Kućanstava” provodi se na uzorku od 1.500 kućanstava i bilježi dnevno obavljene kupovine šezdesetak grupa proizvoda svakodnevne potrošnje. Sve se više kupuju robnim marke poput KPlus, Clever, Babylove i ostalih, zabilježeno je to među svim proizvodima, osim među pićima, gdje je prodaja privatnih robnih marki stabilna.

Rast udjela privatnih robnih marki je prisutan najviše u košarici sa sredstvima za održavanje kućanstva i to sa 6,7 posto u deset mjeseci 2007. na 9,7 u istom razdoblju 2008. Najveći rast kupovine takvih povoljnih proizvoda zabilježen je u Slavoniji gdje je udio takvih proizvoda u košarici kupca porastao sa 13,9% na gotovo petinu ukupnih kupljenih proizvoda.

Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: